Gmzakn [bilinmeyen] benimkide 2 ay 21 günlük 2 gündür paso emiyo bide öyle güzel şapurtada şapurtada 😂😂 normal canım arkadaşın dediği gibi keşfediyorlar
Dyts [bilinmeyen] benim kızımda çiziyor ama kalıcı bir izi olmuyormuş ondan artık tamamen çıkardık ☺️
1mom1baby [bilinmeyen] Sadece 1 hafta eldiven taktım eldivene gerek görmedim kendini tırmaladigi zaman müdahale etmedim 1 yaptı 2 yaptı 3. de canı acıyınca anladı yapmayı bıraktı çıkartın eldivenlerini bırakın ağzına götürsün emsin parmağını inceltecek kadar emmedigi sürece sıkıntı yok gelişiminin parçası çekmeyin elini ☺
Bnrpnr [bilinmeyen] 15 günlükken çıkardık. Ayşe Öner videolarında öyle diyor. Dış dünyayı elleriyle keşfediyormuş.
Deletedmom0031 Saadetbelcim benimkide 2 ay 11 günlük ben 2 aylık olmadan çıkartmıştım ellerinin soğuk olması problem oluşturmaz diye biliyorum 😊
Toprakbey [bilinmeyen] benimde 1 aylık canım merak edip araştırmıştım zeka gelişimi için iyi birşeymiş ve ellerini ağızındayken çekmeyecekmişsin eldiven de ıslandıkça değiştir. Çıkarma hemn ellerini kontrol edemiyor çünkü gözlerine sokuyor bizimki tırnak olmasada yüzü kıpkırmızı oluyor takmadığım zamanlar
aysegull [bilinmeyen] çok canı yandı göz kapağı şişti ve kızardı gözünü açamıyordu. Göz doktoruna gittik 3-4 tane damla damlattı göz bandı taktı. Allah’a şükür ertesi gün geçmişti. Ama ben çok korktum.