ENA Guguk hadi inşallah Rabbim böyle kolay bir çözümle kurtarır. Çok zormuş gerçekten. Sizden de Allah razı olsun, yaşayan bilir, doktora gidemiyorum, kimseye danışamıyorum. Biraz bilgi sahibi oldum sizinle bunları değerlendireceğim.
1prens1prensesannesii Minigimmm_01 ahh ben ne çektim.duphakac şurup fitil krem verdi doktor. Ve kantaron yağı kullan dedi.. İyi geldi şükür
Nnnnnn 3 ay oldu Dogum yapalı bir aydır onu çekiyorum lifli şeyler tüketmekten fenalık geldi doktora gittim ameliyat dedi emzirdiğini içim olmak istemedim ama o ağrı acı başka birleşe benzemiyor çeken bilir tuvaşete gitmek ızdırap denemediğim yöntem kalmadı
1prens1prensesannesii Minigimmm_01 AA ama ben sezeryan doğum yaptım normal de de zannetmiyorum birşey olmaz diye düşünüyorum
ElifSare-15- Bende yasamıstım ama erkemden dogum yaptığım doktoruma gittim ve bır kremle halollfu cok şükür kontrole gıtmenızı tavsıye ederım
ElifSare-15- Nnnnnn bunu doktorunuzun vermesı daha önemli bilgi amaclı söyledim sadece ama çok isterseniz afını yazabılırım
Guguk Poyrazc merhaba ben hemoroid ve fissür varken olmuştum bağlama denilen boğma da diyorlar öyle bir yöntemle çok kolaydı. Şimdi sadece fissür var henüz doktora gidemedim tek bunun için de aynı işlem oluyorsa olup kurtulmak istiyorum