Merryyy Bgmyzc Ağrı normal canım şiş olduğu için boşalmadığı için oluyor o birikiyor süt içeride o yüzden işte onu boşaltman lazım biran önce sonra soğuk uygulama yap mutlaka
Bgmyzc Merryyy soğuk uygulama ne zaman yapayım hep sıcak su torbası koydum bide göğüs ucu sarımsı beyaz sivilce gibi iltihapmi var anlamadım oda çok canımı yakıyor göğüs ucu sıkıntılı olmasa emziricem de yapamiyorum baya kötü durumda sadece sağım yapıyorum onda bile canım yanıyor ☹️
Merryyy Bgmyzc canım benimde öyleydi çok acıyordu ama emzir acısına dayanabildiği kadar dayan çünkü makinenin çekişiyle bebeğin çekişi bir değil benimki yarık oldu ucu kabuk bağladı o şekilde emzirdim açıldıkça hastanede sağdırdım kan gelmeye başladı ilk 2 3 dk düşün yani sen önce sıcak su buharında göğüsünü boşaltmaya çalış sonra soğuk uygulama yap göğüsünü rahatlatsın oda
Hks_34 Gece emzirmeye çalıştır bebeğini. Az geldiği için emmek istemiyorlar gece yarı uykulu göğsünü ver en rahatlatan o boşaltman gerek. Bide göğüs ucunu tut silkele
Bgmyzc Hks_34 canım göğüs ucuna elimle dahi dokunamiyorum ucu sarımsı beyaz iltihaplı gibi çok acıyor ondan dolayı sağıyorum onda bile çok acıyor ondan akşamdan beri veremiyorum gündüz ağlaya ağlaya verdim resmen göğüs ucunda çok fena ☹️
Hks_34 Bgmyzc oyyy🤦♀️ Biliyorum onun agrısını🙈 mastit geçti bir hafta ben emzirmekte zorlandın agrıdı. Eğer bebeğinizi bırakabileceğiniz bi yer varsa bi hastaneye gidin ateş falan yapmadan. Bide canınızın istediği bişey varsa yiyin yoksa sanki canın onu istemiş gibi bişey yiyin
Meva_ Bgmyzc malesef benim kizim emmiyor zaten çok denedik bir türlü emmedi . Çıktığı kadar sagio veriyorum , mama ile birlikte
Harvicell Bgmyzc ters tutuşu internetten araştır resmi görünce anlarsın bebek aynı duruyor elin farklı, en sondaki soğuk uygulama da ağrını azaltıp, sütün hemen dolmasını engelliyor.
Bgmyzc Merryyy sağol canım Allah razı olsun inşallah emzirebilirim ama o kadar zorki ağrısını yanmasını geçtim ama ucunda kocaman sivilce gibi sarimtrak bişey çıktı rengi iltihaplı gibi o çok acı veriyor ondan dolayı akşamdan beri emziremiyorum gündüz ağlaya ağlaya emzirdim ama dayanamayacim noktadayim ☹️
zehraaaa123 Bgmyzc ucunda cikan sey sut kabarcığıdır. internetten arastirin bende de olmustu onu halledince mastit de gecti.
Merryyy Bgmyzc iltihaplanma olabilir canım bi doktora görün istersen genel cerrah bakıyor göğüse aksatma kötü olmasın
zehraaaa123 Bgmyzc benim cok sık oluyor, aynı seyleri tekrarlayın. banyoda sıcak sutun altinda tarakla masaj yapin. tarak genelde ise yariyor.
zehraaaa123 Bgmyzc benimki buyuk degildi, sicak suyun altinda sivilce sikar gibi sıktım. o beyaz yer cikti altindan iltihap ve sut akti rahatladim. bir sure ip gibi akiyor ordan sut
Bgmyzc Merryyy Allah razı olsun ben bu şekilde emzirebilsem bile bebeğime zararı olur mi? Bilgin var mı? Bide sagdigim sütleri atayim mi? saklayım mı?
Merryyy Bgmyzc yok canım hiç bir zararı olmaz kan vs gelmediği sürece ama çok kötüysen bi doktora git ilerlemeden çünkü daha kötü olursun allah korusun ben iğnelerle zor atlattım sonra antibiyotik tedavisi kullandım mecbur
Bgmyzc Merryyy Yazan herkesten Allah razı olsun fünden beri baya uğraştım sürekli dus ılık bez koydum sürekli sıcak su torbası koydum masaj yaptım sagdım hiç boş bırakmadım gecede uyumadım ama şimdi daha iyi çok şükür icinde ki kitle gibi şey yok olmak üzere ama ucundaki beyazlık sanki büyüdü dokunduğumda bile çok acıyor onuda insallah halledebilrim bide siz antibiyotik tedavi görürken emzirebildiz mi?
Merryyy Bgmyzc evet canım doktorun ona göre antibiyotik veriyor emzirebiliyorsun o sıra inşallah oda geçer