Merhaba dünden beri sağ göğsümde biraz emzirirken zorlandım ama meme uçlarım bir türlü iyileşmedigi için meme ucundan sandım ama bugün emzirirken çok ciddi ağrı hissettim göğsüm çok ağrıyor ve ucunu yakın yerde kitle gibi bişey oluşmuş sıcak havlu sicak su emzirme ve sağma hepsini yaptım gecseydi geçermiydi tek seferde bunları yaptıktan sonra yada antibiyotik tedavisinde daha ciddiyse cerrahi müdahale gerekse emzirmeyi kesmek zorunda mi? Kalırım lütfen aydınlatır misiniz beni yada sıcak duş sıcak havlu sağım emzirme bunları yaptıkça düzelir mi?