prens_annesiii yigenimin 2,5 yasinda birden konuşması kesildi diye dra götürdüler ve sürecimiz bu şekilde başladı. Atipik otizm teşhisi kondu engelli raporumuz var. Devletin verdiği haftada iki seans ücretsiz bireysel eğitime gidiyor. Ve bizde haftada iki ders ücret vererek aynı ergoterapi duyu butunleme dersi aldırıyoruz.kesinlikle gondereceginiz rehabilitasyon merkezi çok önemli dahanonce gönderdiğimiz yere boşa göndermişiz ve zamanımız boşa gitmiş. Hicbir ilerleme olmadi.su anda gittiğimiz yere yeni başladık memnunuz şu anlık. Zaman çok önemli yaşı ufak yoğun eğitim aldirmanizi tavsiye ederim.ve şuna da dikkat edin bireysel ders verip bu işi ticarete döken insanlara rastlayabilirsiniz. Dikkat edin paraniz çöp olmasın. Şu anda kreş gibi otizmli çocukları eğiten yarı zamanlı ya da tam zamanlı bir okul araştırıyorum bulursak oraya gondermeyi düşünüyoruz. Çok geçmiş olsun.yogun eğitim aile ilgisi tv siz yaşamla kurtarabilirsiniz