dewamkee ya ben bir ara bazı araştırmalar görmüştüm bir virüs varmış, başka hastalıkları taklit ediyormuş. Bazı sara sanılan hastalar, sonradan otizm teşhisi konan çocuklar falan aslında o virüsün etkisiyle öyle oluyormuş. Almanyada daha gelişmiş tedavisi mevcutmuş. Şimdi her böyle sonradan otizm teşhisi konana falan aklıma bu seçenek geliyor.