Zumrana Esilaninannesii daha nolsun bebeğinizin kilosu maşallah benim kızım 4 kilo doğdu 3 Aylık 5.800 ben napiyim o zaman
Esilaninannesii Zumrana yaaa mama kullanmıyor musunuz ? Biz sadece anne sütü kullanıyoruz aslında benim için sıkıntı yok da çevredekiler işte baskı yapınca şüphe ediyorum 😏
deryata gnlmthn bebeğiniz düzenli kilo alıyorsa 6 aydan küçükse ayda yaklaşık 1 kilo civarı sütünüz kalitelidir. birde sağıp bakabilirsiniz. sağınca rengi sarı oluyorsa yağlıdır ve doyurucu olur.
Esilaninannesii deryata işte normalde 1 kilo alıyordu ama 3. Ayda 450 gr aldı nasıl sağıyorsunuz bende makina yok
deryata Esilaninannesii makinasız sağım yapamazsınız. makina gerekli yada manuel pompalar var onlardan alabilirsin.