gnlmthn Slm annişler merak ettiğim bir şey var anne sütünün yağlı olup olmadığı nasıl anlaşılır bileniniz varsa yazarsa sevinirim..😊
Happygirl8 gnlmthn ben eltiminkini görmüştüm sağıp buzdolabı içine koyduğu içinmidir nedir beyaz sarı ayrı Bi tabaka oluşturmuş 😮sarı yağdı muhtemelen🤷♀️
Gtfssdh gnlmthn öyle bir şey var mı ki bilmiyorum cidden sağınca üstüne yağı çıkıyor gördüğüm o ama herkesin öyledir
bjkesra1903 gnlmthn ben buzluğa koymuştum yarısı sarı ve yağlı görüntüdeydi daha çok sağılınca anlaşılıyor ve tahin helvası ve bulgur yediğim zaman öyle yağlı ve çok oluyor
Yeniannekk Ben sağıp veriyorum ilk günden beri koyun sütü gibi kıvamı daha yağlı beklediğinde alt tabaka su en üst ise katman yağ
Esilaninannesii gnlmthn 4. Aya girdi 3.ay kontrolünde 450 gr almıştı 6200 dü daha 4. Ay kontrolüne girmedik ama sanki hiç kilo almamış gibi ya 😏
gnlmthn Esilaninannesii Esilaninannesii cnm bizim gozumuzde öyle görünüyorlar ya ins da normaldir kilo alışı sağlıklı olsunlar da gerisi pek önemli değil 😊🤲
Zumrana Esilaninannesii daha nolsun bebeğinizin kilosu maşallah benim kızım 4 kilo doğdu 3 Aylık 5.800 ben napiyim o zaman
nicu YldrmBytkn ben süt kalitesini arttırmak için vitamin kullanmıştım emziren anneler için olan bi vitamindi ismi pregnacare. Ben faydasını gördüm. Hem sütüm arttı. Hemde sağım yaptığımda biberonda bildiğiniz yağlı olduğu belli oluyodu.
nicu Esilaninannesii evet oğlumun doktoru önerdi başka ek bir şey kullamana gerek yok dedi bunu düzenli kullan faydasını göreceksin dedi cidden güzel sonuç aldım biraz kilo yaptı ama işe yaradı.