Bizde ailecek geçirdik on aylık oğlum var çok şükür onda bı sıkıntı olmadı ben ile eşimde ayakta atlattık eşimde koku kaybı oldu büğün bir aydan fazla oldu halende gelmedi benim ise ağzımda tat kaybı gitti ama sadece bi kaç gün sürdü şimdi iyiyiz çok şükür