Bende silikon uç ile başlayanlardanım.artık okadar çok bunalmıştım ki her emzirmekte onları dezenfekte etmekten ve hiç bir zmann göğüüs uccumu alamayacak hep böyle gidecek sanıyordum. 20 günlük olduğunda yavaştan yavaştan emzirrken ucu çıktığında çıkarıp mememi veriyordum ve bir kaç güne tamamen bıraktık şuan 2 ay 13 günlüğüüz ve misler gibi emiyoruz. Sadece kendinize inanın ve bir kaç gün sabırla mücadele edin…