tugbamomy aynı benim kaynanam😅her geldiğinde şu plastikten bi kurtulsa derdi , benim göğüs ucum hiç yoktu bebeğimi iki buçuk ay kadar uçla emzirdim ama geceleri uyurken göğsümü vermeye başladım o zman tutabiliyodu sonra yavaş yavaş silikon ucu kestim ve bebeğim bi süre sonra kendi istemedi uçla emmeyi , şu an çok şükür mememe alıştı sizinkide alışacaktır yavaş yavaş bıraktırırsınız deneyin:)