1prens1prensesannesii DuduDoruk gündüz bizim De uykumuz çok az. Dediğiniz gibi telefonla konuşunca uyuyor kendi kendine. bir kaç kez bende farkettşm
DuduDoruk masalsii bi yaşına kadar bizden Zeki olurlarmış sanırım benimki uyuturken sese alışmış uyuturken ninni açıyordum belli süre sonra kapatıyordum şimdi kapatınca yarım saat sonra uyanıyor
masalsii DuduDoruk aynen bizde öyle 😂 pışpış sesiyle uyutuyorum telefonu az beşiğin uzagına koyuyorum uyudugu süre calıyor 😂
1prens1prensesannesii DuduDoruk demek ki seste uyuyor canım o zaman tvnin sesimi aç dizi izle o zaman da uyuyorlar.. Ben bazen beşikte hafif sallıyorum başında tiktok izliyorum uyuyup kalıyor yada TV izliyorum uyuyor
aleynaerva DuduDoruk benim kizim da 2 aylik rahat oldugu gubler karnını tamam4n doyurup altini temizliyorum yataga yatiriyorum bende yanima ytoyorum ninni soyluyorum konusuyorum kendi kendine dalmasini bekliyorum bi kac defa başarılı oldum