Edanurdg 15 mayıs ta 40 haftalik 2440 gram doğdu benim oğlum doktor 38 haftaya kadar hersey cok güzel diyordu ama benim için bazı şeyler ters gidiyordu çocuk kilo almıyordu 32 den sonra çok yavaslamisti 35 ten sonra hiç artmamisti ama onlar arttığını soyluyordu en son 2800 demisti 38.haftada happymomda bir tartışma açmıştım doktorum 38.haftada 16 kilo aldığım oruç tutmadığım için azarlamisti bunun üzerine doktorumu değiştirdim 40.haftada başka bir doktora gittim bebeğin karin gelişimi 35.haftada kalmış yanlış hatirlamiyosam kafası 38 olmus suyu cok azalmış acil sezaryene aldılar 2440 dogdu bebisim 35.hafta kontrolünde doktor 2500 demişti yani bundan sonra bebek büyümemis hemen götürdüler solunum sıkıntısı vardı doktor 1 saatte gelir yanına dedi ama kanda enfeksiyon olduğundan 11 gün kuvezde kaldı çok zor günlerdi koronadan dolayı hic görmedik gostermediler 6 gun korona var sutumu almadılar çok zor günlerdi şükür geçti 64 le hamile kaldım 80 ile doğuma girdim suan 68 kiloyum☺