3 mayıs 21.57de doğdu benim oğlum, 4000gr doğdu, bizimde inanılmaz gaz sancımız var, bende biogaia damla ve nurse harvey şurup kullanıyorum ama hala gaz sancımız var, gündüz uykularını sürekli kucakta uyumak istiyor. Nası bıraktırıcam bunu bilemiyorum☹️