Gamzedemirbas Benim de kızım cuma günü 5 aylık olcak otursam mi diye düşünüyorum ama bence attık destekli oturması lazım sizce anneler?
Deletedmom348 Yasamasebebim Başk doktora danışın bence bir kontrol etsin öyle. Biz 4 buçuk aylığız baktı doktor 6 da yirmişer dk lık destekli oturtucaz dedi
Deletedmom388 Yasamasebebim İncelemeden dediyse bir şey diyemem ama genelde 5.aydan itibaren kısa süreli oturtun diyorlar (doktorumuz 10ar dk demişti)
Leman01 Yasamasebebim 4 aylık kontrolüne gittiğimde doktor bana kucağında yavaş yavaş oturtabilirsin dedi 5 aylık kontroldede oturtu oğlumu duruşuna baktı mama sandalyesi al destekli şekilde oturtmaya başla dedi
Yasamasebebim Leman01 yani olması gereken o bence de doktorun bakması lazım ama bu doktor bişey den anlamıyor sanırsam 😅
delibirhatun Yasamasebebim 3 doktora falan gittim herhal hepsi tek yürek 6.aydan önce oturma ek gıda yok gelişimine de baktılar kendileri tutup oturtturdu cocuk oturuyor yani ama yok ek gıda icind3 elimdekilere saldırıyor ama 6.ayda baslayin dediler 🤷♀️ her şeyin bir zamanı var
Gktrkgkc2021 Bebeğin oturmaya hazır olup olmadığını anlayabilirsin benim bebeğim de5 ay 10 günlük anakucağına yatırınca ağlıyor oturunca çok mutlu 😆 Biz yemek yerken anakucagini masaya koyuyoruz durmuyor mama sandalyesi bakmaya başladım artık.
Leman01 Yasamasebebim değiştirme imkanın varsa memnun da değilsen değiştir doktorunu bence . Her doktor farklı düşünüyor mesela normalde çoğu doktor 6. Ayda ek gıdaya geçiriyor bizim doktor 5 aylık başlattı kilo alımı gayet iyi olduğu halde
delibirhatun Yasamasebebim zamanını bekleyin siz hem nolcak yani bisey kaybetmeyiz zammından önce bi hata yaparsak asil uzuluruz
DogaLina Yasamasebebim ortopedi doktorlarımız oldu bizim bi kaç sebepten dolayı. 6. Aydan önce bebek hazır olsa dahi oturtulmaması gerektiğini söylediler. Bende 6. Aydan önce tek bi saniye dahi oturtmadım. Cok hazırdı. Nitekim 6. Ayımız doldu oturttum ve 10 gün sonra desteksiz oturuyodu ondanda 10 gün sonra emeklemeye başladı. Şimdi 8 aylıgız ve sıralamaya başladık ☺️ Bence oturtmayın.
Papatyam-46 Yasamasebebim canm benim kızım da beş buçuk aylık doktora gitmeden kızım oturmak istiyordu kendisini gözlemle bende yavaş yavaş başlamıştım oturtmaya doktora söylediğimde oturtmaya başla dedi fakat uzun süre değil bir kaç dakika yeter destekle aynı zamanda dedi yani sen bebeğini gözlemle o oturmak istiyorsa bir kaç dakika oturt kucağında ama çok bırakma doktor bana öyle dedi