Bebeğim 5 buçuk aylık güzel anneler ve bir türlü çocuk doktoru bulamadık bulduğumuz da ilçeden gitti 🤣 dün yeni bi tanesine gittik yavaş yavaş oturtmaya başlasam mi dedim adam daha erken dedi bebeğimin gelişimini vs sormadan incelemeden yani. Sizce de erken mi yoksa yavaş yavaş başlayabilir miyim sizce?