Edauu ben nerdeyse hiç takmadım. O da çiziyordu ama ellerini keşfetmesi için o kadar önemli ki. Artık takmayın bence 2 aylık olmuş minnoş. Organik bir kantaron yağı edinin, her çiziğine sürüyorum ben çok kısa sürede iyileşiyor. Hem bebek bu çizecek tabii orasını burasını ☺️