Cigdem20 Benim oğlumdada var iki ayrı çocuk doktoruna kendim söyledim dil bağı var gibi diye onlarda bakıp evet biraz var dediler biraz Nasıl oluyor anlamadım.eğer emiyorsa sıkıntı yok dediler ama emzik almıyor belki de alamıyor
Prensveprensesannesiiiii yasircann benimde bebeğimde dudak bağı var acaba doktora gösterdikten sonra ne söylediğini paylasirmisiniz bizim doktorumuz kendi oglundada olduğunu korkulcak birşey değilde ileri dönemde etkilerse daha sonra müdahale edilebilcegini şuan için çocuk doktorlarının müdahaleyi onermedigini söyledi
MuhammedAmine yasircann Doktor ne dedi benim oğlum da 19 aylık olmak üzere üst dudak bağı var dil bağı vs değil sadece üst dudak bağı
yasircann MuhammedAmine biz emme problemi yaşıyoruz kaç aydır doktor dudak bağının emme problemi yapmayacağını söyledi böyle ufak şeyleri karıştırmıyoruz bebeğin sağlıklı dedi bi şey yapmadı malesef 😏
Tugba__00 Beratasafannesi canm doktorum konuşmasnda problem yaşar ilerde dedi ameliyatla almayı söyledi ama benim kafama yatmadı amelyayt bilmiyorum başkaları da beş dakkada kesiliyor diyor ameliyatsız beklemedeyim suan canm bebeğim 7bucuk aylık
Pelin87 Tugba__00 yeni doğduğunda dediğiniz gibi 5dk iş ama büyüdüklerinde sanırım bağ sertleştiği için ameliyat diyorlar
Pelin87 Beratasafannesi oğlumda var, emmede sorun olmadı doktorumuz da konuşma dönemine kadar bekle, eğer sorun olursa o zaman keseriz dedi. Erkek kardeşimde de var 27 yaşında bir sorun yok genetik sanırım