Beratasafannesi Benim ilk oğlumda vardı şimdi kardeşin dede var. Ilk eşim söylemişti ilk gebeligimde dilim bağlıymış diyi 4 yaşına kadar konuşamamış kestirdikten snra dili açılmış ilk oğlumu öyle farkettim 8. Ayına girince kurucu bir operasyonla kestirtirttik ufak çaplı bi narkoz aliyolar ama 10 dk lik bir olay şimdi bebegim 2 aylık 8. Ayında kısmetse onunda kestirticem bizde ikisindede şuan meme reddi olmadı bağ yüzünden ilk oğlumu kestirdikten snra da emmeye devam etti sadece ilk oğlum dilini dışarı çıkarmiyo diye sinirleniyodu çok şükür kurtulduk bitti şimdi 4 yaşında bir problem yok şükür