Ogullarinaasikanne ilkey27 canım 1 aylıktan itibaren aslında gece maşallah hep düzenliydi en düzensiz uykusu 2 gece falan sürdü ondada memlekete gittik eve gelince yadırgadı gibi hissettim 2 gece sadece 1 2 saatte uyandı şükür düzene girdi sonra
Ciyonunannesii milasmommy benimde bebeğim öyle acaba doyuyor mu diye endişeye kapılmıştım kafamada takıldı benim bebegimde kesintisiz 5 6 saat uyuyor normalmişmi
Naz_1905 Ogullarinaasikanne bnmde kizin 4 aylık gece 1 veya iki kez kalkardı bu gece hiç kalkmadı 10 da mamasını yedi uyudu 5 de kalktı ilk defa
Derensk Ogullarinaasikanne maşallah maşallah maşallah allahim daim etsin ne şanslı anneler var rabbim birazcık azcik bari 3saatcik kesintisiz uykuda bizlere nasip et amınnnnn😂😂😂😂😂
Ogullarinaasikanne Derensk yemin ederim bu postu actıgıma pişman oldum dün gece her 2 saatte uyandı oğlum 😔
Ogullarinaasikanne Minikalyam ahahaa aynen kuzum en son sen yorum yapınca söyledim yoksa sana nazar ettin demedim tatlım 🤞😂