Anneler merhaba başlıkta da belirttiğim gibi gündüz asla uyumayan 3 ay 22 günlük oğlum dün gece 23:10 gibi uykuya geçti 6:44 de emmeye kalktı normal mi ?15 gündür bu şekilde en fazla 5 6 saat uyurdu kesintisiz ama ilk defa bu kadar uzun uyudu. uyandırmam lazım mı ? lütfen birisi bişey söylesin uyandırırsam alıskanlık haline döner mi ??? gece beslenmiyor 5 6 gibi kalkardı şimdi 7 oldu uyanma saati hemen hemen