Rabiaaa22 Elifatabey ay benımkıde lazer dıkım allah korusun ya.bende ılk zmanlar cok korkuyordm acılırmı dıkıslerm dıye.3ay 10 gun oldu doğum yapalı açılmaz inş
Leogunes Rabiaaa22 3 aya dikiş mi kalır benim de 3 ay oldu doğum yapalı dikiş yerim geçti bile izi belli belirsiz korkmayın
aksu5334 Elifatabey su akıyo mu? Havalar sıcak terlediği den olabiliyo. Benimkide bi anda öyle olmuştu. Su akıyodu. Antibiyotik vermişti doktor ve sıkıp sıkıp içindeki suyunçıkardı iyice. Sabah akşam batikonlayıp gazlı bez koyuyodum incecik geçti çok şükür
Aylin11 Elifatabey azda olsa oranın kaynaması lazım bir doktora görünün derim ne olur ne olmaz diye 😏🌺