limonlukarpuzzz Elifatabey canim açılmamiş enfeksiyon yapmiş o yüzden öyle duruyor dikiş atma olayi yok benimde ayni olmuştu 3 farkli noktadan birde kanamişti doktorum krem vermişti onunla geçmişti bunda korkacak bişey yok için rahat olsun 🙏😍
aksu5334 Elifatabey su akıyo mu? Havalar sıcak terlediği den olabiliyo. Benimkide bi anda öyle olmuştu. Su akıyodu. Antibiyotik vermişti doktor ve sıkıp sıkıp içindeki suyunçıkardı iyice. Sabah akşam batikonlayıp gazlı bez koyuyodum incecik geçti çok şükür
Nurbanu91 Elifatabey aslında iyileşmesi lazım bence doktorunuzla görüşün 40 muayenesini öne çekin biraz açık gibi duruyor
Aylin11 Elifatabey azda olsa oranın kaynaması lazım bir doktora görünün derim ne olur ne olmaz diye 😏🌺
Asiaaaa Elifatabey bende doğum yapalı 50 gün oldu kişi yerimde hafif kanama vardı doktoru aradim aradan uzun zaman geçmiş bi sorun olacağını sanmıyorum dedi ağrı zonklama olursa kanaman artarsa sarı akinti şişlik kizariklik olursa gel dedi
Rabiaaa22 Elifatabey ay benımkıde lazer dıkım allah korusun ya.bende ılk zmanlar cok korkuyordm acılırmı dıkıslerm dıye.3ay 10 gun oldu doğum yapalı açılmaz inş