Canım çok geçmiş olsun. Temassız bende de var. Bugün ateşi az fazla geldi ölcuyorum 36.9 diyor. Komsumu çağırdım derece böyle diyor ama ateşi var gibi diye. O eski usul derece getirdi ölçtük 39 dedi. Limon suyuna çoraplarını batırdım giydirdim birde koltuk altlarına pamuk koydum. Ateşi düşüyor ama bir iki saate yine çıkıyor bende şaşkınım. :( Dizimde kuzum. Allah yardımcımız olsun.