Deletedmom13
[bilinmeyen] ev hanimiyim cnm
Deletedmom13
[bilinmeyen] hahah aynen
Elamm
[bilinmeyen] sizin doğum izni bitti mi hocam :)
MasalAda
[bilinmeyen] Allah razı olsun 🌹🌸
Deletedmom13
[bilinmeyen] nasil oldun
ElifKaratas
[bilinmeyen] 2 bck aylıkken bronşit olduk 😢Çok geçmiş olsn
Deletedmom13
[bilinmeyen] anam kurban olam Allah im tez zamana hayirli sifanizi vere😘
Deletedmom13
[bilinmeyen] tsk ederim canim benim amin hepimizi ins
Gulcin25
[bilinmeyen] kızım daha 4 ayını yeni bitirdi doktor antibiyotik yada öksürük şurubu verir mi acaba
Elamm
[bilinmeyen] benimde bitti rapordan yiyoruz 😐🥺
Gulcin25
[bilinmeyen] bende bugün doktora gösterdim 6 aydan kcuujlere vermiyoruz ilaç dedi ya
Elamm
[bilinmeyen] 5 gün verdi sadece ya bu haftada annemin doktorundan aldım şu iki haftayıda doğum doktorumdan istiycem vermem dedi ama bakalım 😐😐 şubatta da ücretsiz izin 🤗