fatmaydin 6 aylıkken biraktirdim ama belki 5 aylıkken sallamayi azaltmaya başladım her geçen gün sallama hızını dusuruyordum sonra salla dur yaptım ve ek olarak telefondan ninni aciyordum iyice hızını düşürdükten sonra yatırdım bı gece yatağına sadece ninni açtım bekledik başta ağlamadi oyuncak falan verdim bir.iki tane biraz oynadı artık iyice uyku vurdu başa tabi uyuyamiyor ağlamaya başladı elimle piş piş falan yaptım çok ağlarsa kucağıma aldım geri yatirinca daha çok ağladı tekrar tekrar derken bir buçuk saat sonucunda uyudu ve bir saat sonra geri uyandı yine aynı işlemler falan 1 saat sürdü yine uykuya dönmesi gece çok sık kalktı elimi besige koyup okşadım hep elim beşikte uyudum bı nevi😁 3 gün sonunda yavaş yavaş düzene girdi şimdi sadece yanına uzanıp ninni açıyorum ve kendi uyuyor