Kızlar oğlum 5. Ayına giricek ve ben ayağımda sallamak istemiyorum artık ama araştırdığım kadarıyla çok fazla ağlıyolarmış o süreçte ben dayanamayıp susturmaya çalışırım bi şey olur korkusuyla. Bunu başaran var mı acaba ağlasada çok fazla uzun sürüyo mu? Sorun olur mu bi kaç dakika ağlasa?