Htcomerasafyuce Kahvegerek opmeyi biraz azalatabilirsiniz ama ev sicakligini mutlaka düşürun canm bende cok yuksekde acardim kombiyi ama kisiyorum artk usumiyecegi ama cok ates basmayacagi şekilde
Yusufunannesi Kahvegerek sadece süt değil ki, sür her şeyde var, bisküvi, pasta, ayran, yoğurt..ciddi süt alerjisi olan bebekler kusma ve bağırsak problemleri de yaşıyorlar. En iyisi bir doktora danışmak
ZeyooZ Yusufunannesi dokotr biogaia verdi ama ben prk bi hayrını göremedim 2.şişeye geçtik 😕 ne gaz için ne kaka için prk bi faydalı drğil gibi
kereminannesiasli Kahvegerek benim bebeğimde de olmuştu d vitamini damlasının yan etki ettiğini fark ettim damlayı kesince kızarıklıklar geçti
Busrataberk Kahvegerek bizimde öyleydi ciddiyeye götürdüm cilt kuruluğu olduğunu söyledi fucidin diye bir krem verdi ve yüzüne uyguladığım serum verdi gazlı bezle önce tampon yapıyorum ardından minicik kremden sürüp yediriyodum bir hafta da geçti
CidemNisa Kahvegerek ya bu çağın hastalığı olmuş sanırım bizimde öyle 4 aylık bebeğim kortizonlu krem kullanıyorm doktorumuz verdi 1,5 yaşa kadar geçmeyebilir endişelenmeyin dedi
BaloglumM Kahvegerek canım süt alerjisi olabilir hemen alerji doktoruna göster benim oğluma 11 günlükken teşhis kondu şuanda 5 ay 12 günlük ve süt alerjisi var yüzü sürekli egzamaydi döküntü atıyordu süt alerjisi varsa hemen önlem almalısın
aselin_annesi ZeyooZ Valla başta bende ciddiye almadımda hiç geçmedi im bi rahat etsin en azın geöer desin krem felan ne varsa versin yüzünr baktığumda ilk dikkatimi çeken yer ora bazen kızarıklığı gidiyor bişey yokmuş gibi ama pütür pütür sonra ger peöbdleşiyor ora bence bi doktor görmesi iyi
Yusufunannesi ZeyooZ nurse harveysi dene canım, katkısız ve içinde zeytinyağ oldupüu için kakasını da rahat yapıyor
Zeynepeymen Kahvegerek süt alerjısı olan bebeklerde daha cok göruluyor bu durum gecmezse bi doktora götürün