Kahvegerek bizim de öyleydi alerji testi yapıldı çok şükür bişeye alerji çıkmadı ama tetikleyen bi çok şey varmış
Örneğin; deterjan - dalin kullanıyordum değiştirdim dalan kullanmaya başladık
Şampuan- mustela kullanmaya başladık ve nemlendiricisini
Bizim genelde sigara içen biri öptüğü zaman oluyordu artık kimseye öptürmüyorum.
Geçmiş olsun size de