Pembebeyzmavi Znrkrgl valla Allah sizden razı olsun. Bende bu durum alışkanlığa dönüştü ve sanki hiç bitmicek gibi geliyordu. Olsun eğer düzeldiyse diş dönemini atlatınca yine rayına oturur darısı bizim başımıza valla gücüm kalmadı tükendim
Znrkrgl Pembebeyzmavi bende öyle hissediyordum o zamanlar ,hatta o ağlarken kaç kere oturup ağladığımı bilirim ,anneliğimi çok sorguladığını bilirim .Şimdi inanın eksiye oranla çok daha iyiyiz sizin de öyle olacaktır emin olun
Vanilya Znrkrgl 11 aylık olacak kızım böyleydi hala böyle. Kendini kasar yumruk yapar ellerni kızarır sıkmaktan kendini. Saçını yolar benimkini yolar. Kafasına vuruyor. Böyle giderse bir doktorla görüşücem
PembePelikan Znrkrgl benim oğlumda öyleydi ta ki emekleyip bağımsız hale gelene kadar. Yürüdükten sonra da hepten kucak sevdası bitti. Şimdi tut tutabilirsen sadece koşup bir yerleri keşfetmek istiyor. Bu geçici bir süreç yanı merak etme