YagmurSelin Ata0905 Banada onu demişti de ben bu ilacı aldım çocuk doktoru Ali Fuat var o önermişti bayağı iyi bi doktor
Sinif177 YagmurSelin bize doktorumuz kilo başı bir damla dedi. Sizin bebeğiniz kaç kilo. Biz de kusma yaptı. Doktor tek seferde verme 2-3 e bölüp ver dedi.
YagmurSelin Sinif177 Ya ben daha vermedim açıkcası doktora sordum az önce aradım kilosu kadar dedi birde yemeklerine katmayın meyvelerinde katın dedi araöğünlere yani ben 9 damla koyucam mesela yarın başlıyorum
Sinif177 YagmurSelin bize bir de doktor beslenmeden 2 saat sonra ver ve yarım saat bir şey verme dedi. Bir de bestiron çok etkili değil diye yorum yapanları gördüm. Ben de siteler mi alsam diye düşündüm. Bakalım
eslemsiii EDT bize eczacı günde 3 kere 7 damla dedi doktor 2 damlayla başla her hafta birer damla arttırarak kullan dedi. Bende doktorun böyle dediğini unutup 7 damla verdim kabız olduk tabi haliyle sonra 🤦🏻♀️😕
EDT eslemsiii Bende 4 5 damla arası veriyorum şuanlık doktorumuz iki haftadır yok bir türlü gidip soramadım eczacı 3 5 arası veriliyor dedi bende öyle veriyorum şimdilik
YagmurSelin Merhaba kızlar bestiron aldım yan etki yazmıyor içinde hatt öyle bir kılavuz diyim işte ondan yok internetten baktım hiçbir yerde yan etki yazmıyor ama biz kabız olduk bilginiz olsun. Her çocukta farklı etkiler olur ama bilin istedim.