Annemisyen Miine ben kullanıyorum, oceand 400 olanı,çok memnunum, sağlık ocağının verdiği d3 gaz yapmıştı 2. Ayda oceana geçtim… gayet iyi👍
Miine Annemisyen bn bilmiyordum gaz yaptığını saatlerdir gazini yapamayip ağladığını bilirim 😔 şükür ki degistrdik ocean 400luk aldım 🤗
Erencinarinannesi Miine bu çok yüksek bi doz bebek için 400 lük olanını almanız gerek biz hep ocean kullandık ama 400 lük olanını
Mervemerveesk Miine bebekler için 400 ünitelik olanını kullanmalısınız. 1000 ünite çok fazla. D vitamini fazlası zehirliyor bilginiz olsun. Bu arada ben kullanıyorum bebeğime bir sorun yaşamadım
Dygkzy Miine bizim doktorumuzda bunu önerdi ancak 400 lük olanı 1000 olanı eğer çocuğunuz küçükse uygun değil kullanmadıysanız değiştirin bir püskürtme ya da içindeki damla çubuğuyla üç damla kullanabilirsiniz doktorumuz böyle söylemişti
Mervemerveesk Miine Kizimmmmm yanlışınız var doğumdan itibaren kullanılıyor d vitamini. Kemik gelişimi için özellikle beyin için önemlidir
senceumrumdam1 Kizimmmmm ne alaka yaşını doldurması gerekiyor falan hanımefendi doktorlar öneriyor bunu bebekler de 400 ıU kullanılıyor neden hanımefendiyi yanlış bilgilendiriyorsunuz bilmediğiniz konu hakkında ? Doktorlar salak o zaman sizde oxford falan okudunuz herhalde
Kizimmmmm senceumrumdam1 siz iyi misiniz? Ne yazdığımi iyi okuyun. Bn 1000lik olan bebeklere kullanilmaz dedim. Kizima 400luk kullanıyoruz dedim. Önce bir okumayı sonra okuduğunuzu anlamayı öğrenin. Sonra bana yorum yaparsınız.
senceumrumdam1 Miine canım benim burda ki yapılan yorumlarda bazı anneler yok yaşını doldurması gerekiyor falan demiş alakası bile yok doğru yetişkinlerde kullanıyor ama doktorlar sağlık ocağının verdiğini almayın diyor tavsiye etmiyor çünkü içeriği hem temiz değilmiş hemde çocukları kabız yapıyormuş ben kaçtane doktora gittim böyle hepsi ocean önerdi günde 3 defa kullanıyruz biz gayette bebeğimde seviyor ayrıca bununla ilgili post açmışlardı çok altına atılan yorumlarda annelerin hepsi bende dahil ocean kullandığımızı söyledik
Kizimmmmm Mervemerveesk hanım efendi 1000lik olanı paylaşmış. Bu bebeklere kullanlmz. 400luk olanı olcak. Elbette d vitamini kullanilacak.
UBU 400’lük 1 yaşına kadar 1 fıs. Dr.umuz önerdi. Ayrıca yetişkinlerde varsa eksiklik, 2-3 fısda kendinize kullanabilirsiniz.
Arasannesi Miine suanda da 1 damla verebılırsınız benım bebegımde 10 kılo degıl 7 küsür ama 1 damla vermem soylendı🙂
Edanurdg Miine canım bir fıs 3 damlaya eşit oluyor ben 1aylık olduğunda 2 gün kullandım fıs şeklinde kabız oldu ki d vitamini fazlası kabız yaparmış doktorum 1 damla kullan demişti 2 aylık hala 1 damla kullanıyorum