Miine Maviay Nesrina Metesmom Esyu Seutfu Mickeylover sevgiic hanımlar Çok teşekkür ederim 😍 Allah razı olsun
Metesmom Miine Benim aldığım kutudan hem sprey hem damlalık çıktı, ben damlayı kullanıyorum canım. 3 damla 1 puf spreye eşitmiş.
Esyu Miine canım 400 lükten al ve günde 1 fıs yeter,sprey gibi olduğu için daha rahat oluyor bebekte.birde biz memnunuz bu markadan😊
sevgiic Miine ben kullaniyorum 400 IU. benimde bebegim 2 bucuk aylik sabahlari 3 damla veriyorum hic bir yan etkisi olmadi aksine icinde zeytinyagi oldugu icin kakasini daha kolay yapmaya basladi ☺
Meltemdevran Miine ben kullanıyorum canım doktor bi puf vermemi söyledi günlük bi fıs sıkıyorum ağzına. Eczaneden verilen bize de ağrı yapmıştı kullanmadım bende bununla devam ediyoruz
Miine Dudu-123 canım bana sormadın ama cevap vereyim 🤗 ben sağlık ocagindakini kullandım ikinarak tuvaletini yapıyordu çok ağlama krizi tutuyordu ondan 9labilir belki
Arasannesi Miine her 10 kıloya 1 damla seklınde kullanılması gerektıgı soylendı ve 1 damla verıyorum hergun sabah tok olacak sekılde
Miine Arasannesi bnm bebeğim kilo değil o zaman 6 aydan sonra 1 damla verilir belki teşekkür ederim 🤗
Dudu-123 Miine belkide bnm kizimda oylw allajim nasil ikiniyo nasil ikiniyor normalde kucagima alinca sakinlesen benek tuvaletini cikartamayimca beni yoluyor omuzlarimi zorlaninca vermicem bnde baska bir vitamin buluyim en iyisi dogal olan zaren o saglik ocagindan aldikalrimizda dogal degilmis oyle okumustim
Arasannesi Miine suanda da 1 damla verebılırsınız benım bebegımde 10 kılo degıl 7 küsür ama 1 damla vermem soylendı🙂
Miine Dudu-123 evet bunu bn cokkk geç anladım saatlerce ağladığı olurdu kasila kasila 😔 2 ay 23 günlük bebeğim , ocean 400luk aldım bugün, doktor başka ilaç demişti kaç eczane gezdim yoktu bnde 400luk aldım, burdaki çoğu anne memnun inş bnde kalırım
nxy2008 Bunu kendiniz için kullanabilirsiniz eksikliğiniz varsa. Ben hamileyken çok kullandım… bebebkler için 400 ünite olanlar yeterli 😊