Senyorita RundownMom Ben taaa Tunceli’de.🤣 Ah okullar açılacak, bebişe bakacak biri var mı?🙈Ben hala kara kara düşünüyorum da…
RundownMom Senyorita Nasipse 2 yıl ücretsiz izne ayrılacağım 😊Ama Allah ne gösterir bilinmez tabi kısmet😊
123kzy Simayimm evet lisans mezunuyum bankacılık finans mezunuyum.suan zaten lisans mezunu hariç alımı yok PTT nin.Ankara ilk 50 kontenjanına atandım bolumumden.78 puanla
Gunes55 Simayimm 2016 kpssye girdim 2017 de atandim. Yerel yonetimler. Belediye de calisiyorum. Calisiyordum. Suan ucretli izindeyim daha sonra 2 sene ucretsize cikacagim kismetse