Simayimm merhabalar Marmara üniversitesi bilgi ve belge yönetimi ( kütüphane ve arşiv ) mezunuyum 73 le atandım . Bizim bölüm için çok yüksek puanlar şart değildi ama en az baraj puanı 70 almam lazımdı . Birde matematik bilgim çok kötüydü . Cumartesi pazar dershaneye giderdim . Hafta içi hergün 8 de kalkardım yarım saat yürür eve gelir kahvaltı yapardım en geç 10 da otururdum sadece kahve içmek ve öğlen yemeği için ara veriridim . Akşam babam 6 da gelene kadar çalışırdım . Akşam 8 gibi tekrar otururu videolu dersleri izlet hep tekrar yapardım . Ve her gün böyleydi . Bu kadar çalışmaya 90 almam lazımdı ama ben biraz yazarak çalışırdım ve öyle Zeki değildim bir şeyi 50 kere okuyup anlamam lazımdı ( özellikle matematik ) hiç kolay olmadı ama oldu çok şükür . Darısı tüm isteyen annelere olsun 😊😊😊