Rukiye20 canım bebeğin emdi iyice doydu eminsin diyelim kalan sütü hemen sağ yerine yenisi gelsin. 2 saatte göğüsler yeniden doluyor aklında olsun😌 tabi her emzirmeden sonra bol su içmeyi unutma😇 bu yüzden ne kadar sık sağarsan göğüsler uyarılır ve o kadar sütün olur. He unutmadan şunu da söyliyim. Bebek anneyi emdiğinde benim deyimimle süt çağırıyor 🥰 tıbbi terimle annenin vücudunda bi hormon salgılanıyor ve bebeğe süt ulaşıyor. Ben çok yaşadım sütümü sağıyorum biberon doldu artık süt bitti göğsümde derken bebeğimi emzireyim dedim bi 5-10dk emdi ağzından aldım bi baktım süt akıyor. Allah’ın hikmeti, biberonun sağamadığı sütü bebek çağırıyor. Yani kanalların en arka kısmında bulunan sütler meme ucuna geliyor içmesi için ☺️ Sütün var yada yok sürekli emdir, uyuyorsa sağdır☺️ Seni ne kadar emerse sana o kadar bağlı olur bebeğin