Yagizkus Tugcee2390 bende böyle biliyordum. Zaten 2.5 sene çocuk düşünmedik bu şekilde hamilelik yaşamadım. Ama burda geri çekilme ile hamile kaldım diyen çok gördüm araştırdım 100/27 oranda bu şekilde hamile kalınıyormuş içeri kaçmadan da önden giden sıvıda çok sayıda sperm olabiliyormuş. Bende acaba burda bu şekilde hamile kalanlar oldu mu onu merak ettim
Yagizkus Tugcee2390 ay sormayın valla eşime de dedim biz nasıl böyle bir hata yaptık. Hayır çocuk yokken bile çok daha fazla dikkat ederdik son zamanlara doğru bu şekilde olmaya başlamıştı. Bir daha da tövbe stresi bile yetti😂
Yagizkus RundownMom bulantılarım geçmezse birdaha denerim yine negatifse bir dr a görünürüm artık. Stresli zamanlar geçiriyorum belki de ondan bu bulantılar bilemiyorum 2 haftadır mide bulantısı karın ağrım var
tosbikyanak-ela- Yagizkus ay benimde bu ay 10 gün gecikti test yaptım negatif çıktı ama insan müthiş stres yapıyor olunca çok rahatladım bence sende değilsin korkup hiç stres yapma bnm gibi😀 1 yıl düzensiz olup hatta hiç olmayanlar bile var çünkü
Yagizkus tosbikyanak-ela- evet çok şükür negatif pozitif çıksa ne yapardım bilmiyorum bana iyi ders oldu😄
HungryWolf Negatif test. Prezervatif kullanirkende başta takmalisiniz. Sona dogru takinca yine zevk suyundan risk altinda olabiliyorsunuz. Geri çekilme cok riskli zaten. Yada hap kullanin cerazette emzirenler icin.
Minnakbebek Yagizkus şöyle bir var ben şahsım adına yeni evlenildiginde bazen hemen hamile kalmiyor bazen hemen ama sperm olmadan hamile kalinmaz zevk suyunun bir etkisi olduğunu düşünmüyorum sperm igne ucu kadar da olsa hamile bırakır Geri cekilme anlık bir şey cikarana kadar giden gidiyor😂😂
Yagizkus Minnakbebek biz çocuktan önce böyle olduğu halde olmayınca demek kişi ile alakalı dedik sıkıntı görmedik artık asla 🤣
Hazalinannesi__ Yagizkus ben kırkım cıkınca oldum sonra 6 ay olmadım bende hamileyim diye korktum defalarca testt yaptım bebeğim 7ayını gecince regl oldum simdi yine 2 aydır olmuyorum artık korkmuyorum 1 seneye kadar düzensizlik oluyor hamile kalırsamda rabbim sabrını rızkını verir
Yagizkus Hazalinannesi__ ben hanileysem diye bebeğime çok üzüldüm 1840 doğdu Zaten şu an 6.5 aylık. Hala 2 3 ay geriden geliyor gelişimi. Omunla ilgilenemem emziremem vs diye çok üzüldüm
tosbikyanak-ela- Yagizkus aynen bana da bizde aynı geri çekilme yapıyorduk artık adamı odaya bile sokmamaya karar verdim 😀😀