Merhaba kızlar, bebeğim 6.5 aylık.daha önce post açmıştım covid şüphesi diye.Sonra test negatif geldi ama o ara midem bulanıyordu psikolojiktir dedim stres yapmıştım çünkü. Ama bulantım geçmedi karnım ağrıdı vs nerdeyse 10 günden fazladır böyle.Adetim de çok gecikti tam bilmiyorum ama Haziran 7 sinden sonra adet olmuştum.Benim hep düzensizdi ve 32-35 günde bir oluyordum birkaç defa 40 civarını buldu ama dr a gittiğimde sorun yoktu istediğimiz zaman bebek sahibi olduk çok şükür.bebeğimi de sat.tan 44 gün sonra öğrenmiştim.
En son geri çekilme oldu af dileyerek söylüyorum içeri kaçma olmadı ama kaçmadan da hamile kalınabiliyormuş.
Şimdi test yaptım tek çizgi var ama bu mide bulantısı falan hala aklımı kurcalıyor uzun zamandır çok stresli günler geçiriyorum biraz sıkıntılarım da var ondan mı acaba yoksa böyle tek çıkıp hamilelik olabiliyor mu son adetin üzerinden 1,5 ay kadar geçti
