AlaaddinAnnesi Biz aile hekimini henüz görmedik bile, hemşiremiz takip ediyor. Mesela 3. ay için de randevu vermişti. Ben aşı var sanmıştım ve götürdük. Meğer sadece tartı randevusuymuş. Zaten doktorumuza gitmiştik, bilsem tekrar götürmezdim. Takip zorunlulukları olduğu için ısrar ediyorlar sanırım ama zaten takipli olan bir çocuğu bir gün arayla tekrar çağırmanın alemi yok, hele ki böyle bir dönemde.