Merhaba kızlar, oğlum dört aylık malum korona günleri çıktığı zamanlarda dünyaya geldi. Eminim bir çoğunuzunda benle aynı endişeleri olup aile hekimine sormuştur . “Aşıya gelmesek olur mu? Kontrole gelmesek olur mu? “Diye. Mecbur aylık bebek kontrolleri için çocuk doktoruna gidiyoruz ( sakin ve sadece bebek takibi yapan özel muayenehane ) ve aşımızı da gittiğimiz doktorumuza yaptırmak istiyoryuz. Aile hekimimize boy kg ölçüleri de doktorumuzun yazdığı defterin resmini çekerek göndereceğimizi söylüyoruz Kabul etmiyor. Sağlık ocağına ekstradan gittiğimizde bi odadan bi odaya bebeği giydir çıkar yaptırıyorlar ebe ayrı doktor ayrı soyunduruyor. Kendi doktorumuzun yaptığı şeyleri yapıyorlar (eksiği var fazlası yok ) Ve bebeğim gerçekten robot gibi yaklaşıldığı için ilk dakikadan ağlamaya başlıyor. (4aydır çocuk doktorumuzda hiç ağlamadı, üstüne gülücükler saçıyor) Şimdi 4. Ay aşımızı kendi doktorumuza yaptırdık. Aile hekimi aradı onu yaptı mı? Bunu yaptı mı ? Sordu da sordu… sonra da Aile hekiminizi değiştirin ben çok yoruluyorum kul hakkına giriyor artık bu yaptığınız dedi 😒… Ben anlamadım muayeneye gitsek daha çok uğraşmayacak mı ? Sizde durumlar nedir? hekimi değiştireceğim evet ve hala her ay iki yere birden gitmek istemiyorum ama haksızlık yapmak da istemiyorum biz mi yanlış yapıyoruz? Yapıyorsam eğer gideceğim diğer hekime zorluk çıkarmak istemiyorum.