Sewalss
[bilinmeyen] 1.5 aylıktı doktor kontrolümüz vardı doktor artık evde takma şapkasını demişti. Ama dışarı çıkartırken ve banyodan sonra bir saat falan taksan yeter dedi. Ama bahsettiği 22 derece sıcaklıktı. Eğer eviniz 22 ve daha yukarı bir derecede ise takmanıza gerek yok. Ben 1 aydır banyo dışında evde şapka takmıyorum.
alihakan
[bilinmeyen] bence yıkamalısın öncesinde iyice odayı ısıtıp kıyafetleride peteğin üstüne koyarsan üşümez hem rahatlar bebiş rahat uyur. benim oğlum 3 gün hastanede yattı gelşr gelmez yıkadım tertemiz giydirdim
Lolita
[bilinmeyen] tabi ki yıkanmalı.Uzerinde biriken kir, mikrop ne varsa banyo sayesinde yok oluyor. Ben iki gunde 1 yıkıyorum kızımı.Yalnizva banyodan sonra dikkat edin uşütmeyin.Banyo yaptığınız ortam da en fazla 27 derece olsun geçmesin
demetdemircioglu
[bilinmeyen] sevindimm.Cabucak iyilesir umarim kuzucuk🤗
Masalbaby1
[bilinmeyen] uygun ortam hazırlayıp yıka tabiki çocuğun sünisleri açılır rahatlar elektirikli soba varsa odanın kapısını kapt iyice ısıt yıka bir kaç saat de o odadan çıkartma kıyafetlerini hep ısıtıp giydir iki kay giydir dediğim gibi bi kaç saat içinde tek kata düşür
Lolita
[bilinmeyen] cook sevindim hiç bir kuzucuk hastalanmasın tek temennim bu yönde.2 ,3 günde 1 yıkarsanız emin olun daha az hastalanacaktır yada hiç hastalanmayacaktir :)