Omurr
[bilinmeyen] şahsi fikrim şu ki yıkanmalı biz bile hastayken yıkanınca bi kendimize geliyoruz bebeklerimiz öksürük hapşuruk salyası kusması bunalıyolar mutlaka yıkanmalı
demetdemircioglu
[bilinmeyen] bi doktorun hikayesinde gormustum galiba yikanmali diye hekimanne olabilir🙄 benimde yikayasim gelmez hastayken ama yikanmaliymis
Kubra05
[bilinmeyen] bence yıkamanız lazım benim bebeğimde hasta aynı şekilde ben yıkadım çünkü vucudundaki mikropları atması lazım ki kendine gelsin
Kroniksakar
[bilinmeyen] yıka sen bi kat fazla giydiriver:) bişicik olmaz.
Sewalss
[bilinmeyen] yıkamadan önce yıkayacağınız odanın ısısını arttırarak yıkayabilirsiniz. Bizim burnumuz tıkalı olduğunda doktor her gün banyo yaptır dedi. İnternette de okudum banyo yaptırmak burun yollarını doğal yoldan açıyormuş. Ben o nedenle tıkanık olduğu dönemde gün aşırı yıkamıştım ama yıkamadan önce odayı elektrik sobası ile iyice ısıtıyordum bir de yıkadıktan sonra en az bir saat kafasına şapka takıyorum. Doktorumuz bir yaşına kadar dışarı çıkmadan ve banyodan sonra bir saat falan şapka takmamı söylemişti.
CemreKerem
[bilinmeyen] kendin gibi düşün duş alınca sıcak sıcak vücudun rahatlar burnun akar rahatlarsin bebek için de öyle bence. oğlum hasta ve terliyor bu yüzden yıkıyorum her gün , burnu akıyor ve uykuya rahat dalıyor . Kafasına şapka takıyorum banyodan sonra bir de.
bktsct
[bilinmeyen] evin sıcaklığını ayarlayıp bence yıkamalısıın ki rahatlasıın cocuuk güzel bi banyo iyi gelir bence.
Oglusum35
[bilinmeyen] kendiniz gibi düşünün siz hasta olsaniz duş alsaniz nasil rahatlarsiniz bebekelrde oyle bence yikanmali ama oda isisi kurulama vs bunlara dikkat edilmeli
GmzSnn
[bilinmeyen] bebek yıkanmazsa hastaLığı atamaz terLer terLer üstünde kaLır iyiLeşemez yıkandıkça toparLar kendini benim fikrim kullandığım yöntem bu hep işe yarar ❤️
UmayNil
[bilinmeyen] benim bebeğimde hasta olmuştu 4buçuk aylıkken. Dr iyileşsin biraz yıkama soğuk almasın demişti
GmzSnn
[bilinmeyen] öyLe zaten hastaLık terden we idrardan atıLıyo ne kdr su içersen idrardan gider ne kdr yıkanırsan terLersen ordan gider ben bile şu yaşımda zencefiLi içip boL terLeyecek şekiLde yatıyorum sabah o teri atmak için duşa giriyorum ne ateşim kaLıyo ne önceki gün kdr hastaLığım oğuLLarımdada öyLe yaparım meseLa ben oğLumun odasını çok düşük yakarım sıcakLığını çünki ne kdr sıcak oLursa o kdr burnu tıkanıyo hırıLtısı çoğaLıyo zaten uyku tuLumuyLa uyutuyorum birde sıcak basarsa göğsü daraLıyo öksürüyo sıcak her zaman bebek için iyi değiLdir büyük oğLumda öğrendiğim herşeyi küçük oğLumda uyguLadım sen banyosunu yaptır bence ama oyaLanmadan herşeyini hazırLa iyice kurut öyLe yatır oyaLanırsan dahada üşütürLer hastayken bebeLer banyo konusunda şipşak oLman Lazım
Eylul2018
[bilinmeyen] bende düzenli yıkarım 3 gümde bir
Merfeee
[bilinmeyen] bebeğin 1 yaş altındaysa sakın yıkama havadaki tozdan ben kapar heleki öksürük varsa
Sare35
[bilinmeyen] kesinlikle yıka benim oğlumda oldu hemde 25 günlükken hergün yıkadım mikrobu atar rahatliyor burnu açılır hatta anlina sertçe sıcak su gelince o tıkanıklığı nasıl güzel atıyor sağlıkçı Bir arkadaşım demişti fıskiye altın a sokmustum hemde
Sare35
[bilinmeyen] mikrop hasta eder mikropları en iyi banyo Atar
busrasahinn
[bilinmeyen] bizde hastanede yattık menenjitten oradaki hemşireler bana hergün yıkanmalı en fazla 3 gün beklemelisin dediler gelişimini engelliyosun dediler 🤔 hastaneden geleli de bayağı olmuş hastanenin mikrobunu da atamamış oluyor dolayısıyla vücudundan
tgc
[bilinmeyen] ortam sıcak olduk dan sonra yıkayın hem vücudu rahatlar hem burnu yumuşar açılır
Zeynepeymen
[bilinmeyen] hasta oldu zmn daha sık yıkıyorum hastalıgı daha cbk atsn die hele hele hastanedn geldıysek bence ılık bir banyonun hıc bir zararı olmaz gğzelce yıkayn snra ilaclarını verip uyutun bır guzel dinlensn gecmıs olsn
Hzl
[bilinmeyen] Gecmis olsun yıkamalısınız hem burnu temizlenir hem rahatlar uyur ama üşümemesine cok dikkat edin
EzgiDuru
[bilinmeyen] banyo yapmak degil yapmamak hasta eder cocugu