Hamileyken bile kaç kez dövdü hata kanamam oldu bebeğim düşüyordu nerdeyse onun yüzünden o kadar iğneler ilaçlar kullandım hepsinin kaydı var hastanede karakolda şikayetçi olmuştum bi ara daha fazla zarar vermesin diye uzaklaştırma kararı cıkartmıstım
cocuk doğmasına 1 ay kala düzeldi snra hersey cok güzel oldu bi ara ama su son bikaç haftadır bi serefsiz kuzeni var pisliğin TEK’i onun yüzünden kavga ettik yine basladı eziyetlere