TinkyWinky
1- ayak şişkinliği için hastanede bana varış çorabı verdiler Dr um 40 gün boyunca giyicen sadece geceleri cikarticak dedi. Benim ayağım davul gibiydi ama şimdi indi şisligi.
2- idrar yaparken ağrı olması.normal ama kendini asla zorlama 1 haftaya geçiyor agrin.
3- ben hastanede iken banyo ettim bandin içine su kacmisti hatta elimle hafif bastırarak suyu çıkarttım sonra hemşireye dedim birşey olmaz kuru olması yeterli dedi bandı cikartii ve gazlı bez ile sildi tekrar bant yapıştırdı .
Dr bandı istediğinde cikartabilirsin duş aldikdan sonra.dikis yerini kuru tut yeter dedi ve bant acitmiyir bile
Evine geldiginde 1 saat boyunca yat ve göbeğini yukari kaldırıp dikiş yerlerinin hava almasını sagla.aksi halde göbek altında kaldığından terleyip iltihap kapabiliyor bilgin olsun.