Kızlar 5 gün önce sezaryan oldum.Bir kaç sorularım olacak .
Ayaklarım şişti hamileyken bu kadar şişmemişti.
İdrar yaparken ağrı oluyor.Bu durumları yaşayanlar var mı normal mi bunlar ?Estetik dikişli olanlar su geçirmez bantı çıkarınca çok acıyor mu ?