UmitBusraAysima frambuazliturti evet öyle valla. Doğumdan önce dalinin bebekyagini almistim uni baby öyle yapinca korkudan onuda kullanamadim😂
Hicretelzem Sev-daa baby me’nin Pişik kremini, losyonunu, ıslak mendili i ve alt açma bezini kullanan biri olarak söylüyorum şampuanı kesinlikle fiyasko. Kokusu asla bebeğin üzerinde kalmıyor, köpürmüyor, temizleniyor