Ozlm_k canım ben foto atmayı bilmiyorum.ama sen atabiliyorsan at.elimden geldiğince yardımcı olayım.ama bize alerjik bebek kakası diyen doktor çocuk hastalıkları doktoru idi.ve alerjiye yönlendirdi.doktor ilk baktığında (ben 2 kez kan görüp gitmiştim ayrıca başka hiç bir reaksiyon yoktu.huzursuzluk,kilo kaybı,ağlamalar,iştah kaybı ,cilt tepkisi hiç bişey yoktu.)deneme yanılma yapalım zira alerjik olmayabilir dedi.çünkü ben kakasının hep mukuslu olduğunu ama kanı ,kan ilacı başladıktan sonra gördüğümü söylemiştim.bıraktım ve kan yok ama kaka aynıyfı tabii bunu da dedim.en son 20 gün oldu yalan olmasın gittim ek gıda ver dedi bakalım bu defa nasıl olacak diye.çünkü diet uygulama ve açma aşamasında değişen hiç bir şey yoktu.kaka katılaşmaya başladı.yani demem o ki biz alerjik değiliz galiba.2 ay sonra gel dedi bana doktor.ona göre net bişey diyecekmiş.ama sen at bana alerjik bebeği olan yakınım var.alerjik gruplara da üye oldum.sende üye ol.orda çok tecrübeli arkadaşkar var.post aç orda .kaka fotolarını posta değil de yorum kısmına ekliyorlar yalnız.