Prens_annesi170620 ben bunun için bugün 2 de doktora gideceğim.forumda bunularla ilgili postlar var canım.ozellikle dün çok denk geldim.oglum 2.ayıni bitirince kakası sümüksü,mukuslu ,balgam gibi olmaya basladı.Ama kan yoktu.aklıma takılıyordu fakat kan olmadigı için gel-git içindeydim.bugün 5 ay 1 günlük olduk.son 10 günde 2 kez denk geldim kana.4 gündür de kaka yapmadı.bu ilk kez oluyor.ayrica bizde gürultülü ve inanilmaz kokulu bir kaka var 3.aydan beri.anne sütü alıyor başka hiç birşey yok.beni kan görmek korkuttu zaten.bakalim gidince sana da yazarım ne dediğini.