Giraysmom20 Ebrarayla1 ben yaptırdım oldukça gerekli bir aşı olduğunu düşünüyorum aksatılmamalı maddi imkanınız varsa muhakkak yaptırın
Smnl Rabiaaa22 hiç kullanmadım. Ateşi olmayan çocuğa ateş düşürücü iyi değil. Bağışıklığı tam oluşamıyor aşıya karşı. 38 üstü olunca verilir ki onda da az giydirilip ortam soguk tutulursa gerek olmuyor. Ben bir tek bexsero asısında calpol verdim 1 kere
urasinannesi34 Ebrarayla1 bende sızın gıbı arastırdım baya yaptırdım sonrasında yaptırmak lazım rotavırus yaygın bı virus cunku