iki_prens_annesi_ Sordum, tabiki. Pedagog tanıdık vardı onunlada konuştum. “Gayet normal, diğee hareketlerinde(oturabilme, vucüdünu tutabilme, başını kaldırma… gibi) sorun yoksa elbette dönecek.” dedi. Çok şükğr herşeyi normaldi, geç döneceği varmış.